ponnyelit

Alla inlägg under oktober 2011

Av ponnyelit - 23 oktober 2011 16:28

Har inte så mycket att säga ...

Här kommer dagens fail bild !

  Kajsa ! ;)

Av ponnyelit - 23 oktober 2011 16:08

Nu har jag kommit hem frpån kajsa . som jag sa inanna jag åkte så åkte jag moppe hit skit kul var det. Nu ska jag gå ut i stallet och göra iordning och mocka sedan kommer jag in och då ska jag blogga!!! :) ska visa hur pizzan blev igår.


 

Av ponnyelit - 23 oktober 2011 15:32

Nu har jah och Kajsa ridit och varit hos hennes farmor. Vi red ut idag. Vi red ner till sjölunda och hoppade lite så hinder och galopptränade. Hästarna tyckte det var väldigt jobbigt. Fury var lite knäpp i huvudet och bockade hela tiden och var jätte dum och Kajsa tyckte det var väldigt jobbigt. Sen när vi red hem så tyckte jag synd om Kajsa så jag s att jag kunde rida Fury. Det gjorde jag och det gick ganska bra utom att han bet i bettet hela tiden. Sen när vi kom hem så var det snabba ruck att byta om. Sen iväg till Kajsas farmor och fikade. Mysigt mysigt!! Nu ska Clara Baldinger komma och hämta mig på moppe!! Jag har aldrig åkt moppe så nu får vi se hur det går!! Jag och Clara ska rida våra plutti pollar.


   

Bjuder på bilden!! ;)


   

Av ponnyelit - 23 oktober 2011 11:32

D-ponny .


Har varit mycket inne på Soccan , så nu ska mamma ringa på denna underabara ponny . och så får det se hur det blir . den står dock i kalmar . 5-6 timmar i bilen . men man levar bara en gång . :P

anonsen : http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=542399

              

Kajsa ;)

Av ponnyelit - 23 oktober 2011 10:03

Nu har vi precis vaknat , jag ska bara blogga lite snappt sen ska jag kolla om pappa har släppt ut hästara . fst det är ju mitt jobb på helgerna att ta ut dom . på veckodagarna gör mina föräldrar det . dom mocka 1-2 gånger med .

bloggar mer sen . puss !



kajsa ;)

Av ponnyelit - 22 oktober 2011 22:31

Nu har vi kommit hem från festen , dansade 10 låtar . hade fet kul förutom att alla vuxna kolla som fan på oss barn . vi gick ut och tog lite frisk luft , då stog min syster och parat med en FULL mänsika . sen kom Biancas mamma och pappa och han nbörjar prata med biancas mamma och sa att hon var väldigt snygg och massa mer . sen kom biancas pappa och sa vi är gifta hon är min fru . då kom fullot och sa att han hade varit singel i 9 år och alla kvinnor hatade han . och han börka gå fram till biancas mamma och den gick dom där ifrån , han pratade lite med min syster och sen så blev han sur och skrek jävla idiot . och där gick gränsen då gick vi där ifrån . vi gick runt tolsjö och pratade lite . och nu sitter vi här klockan är 22:40 , och alla här hemma ligger på golvet och gappflabar (vi har drukit cola ) hahah . jag lovar !

Jag gillar inte fulla människor , jag har aldrig drikit i mitt liv och jag ska försöka att inte göra det nån gång i mitt liv !

 

Kajsa ;)

Av ponnyelit - 22 oktober 2011 22:14

nu ska jag lägga upp en bild som är faktiskt för att vara en fail bild suger häfftig !

Slår allt ! :D


 

hahhahahahah, grymt .. hahahahaha superman <3

Av ponnyelit - 22 oktober 2011 21:41

Nu ska ni få några bilder på mina allt!

Melody's Zaga & Curly Zodony! <3

                         

Ni är allt och lite till !

 

älskar er över allt !

 

finns inga ord, ni har mitt hjärta ! <3

 

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Omröstning

Tycker ni vi ska ha en frågestund snart igen??
 Ja
 Vet inte
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards