ponnyelit

Alla inlägg den 17 oktober 2011

Av ponnyelit - 17 oktober 2011 20:42

sitter nu här med mina kära läxor och bara njuter av livet ! STOOOPPPP . hata läxor . hata skolan ! hata hata hata ... är nog inte ensam om det , ajja har svenska som är klar har bara engelska nu . driker te som en galninn och äter alvedon som  bianca , igår när kellie blev skaddad så stog jag i blåsten med en kort tröja, jag vill inte blir sjuk , jag hatar att vara sjuk + så vill jag inte missa träningen i morgon !

ajja , dagens ridtuer var grym . red hem till bianca och så red vi bara  rakt in i skogen någon stans som vi aldrig hade varit på . red runt i skogen i mrkret och letade ut . okej det var inte mörkt men nästa . sen när vi kom ut så galopperade vi typ 2 kilimeter . galopp träning är grymt viktigt för hästarna , och men nu måste jag plugga :(

har några antal gillningar på facebook som jag nåste skriva . gilla så betygsätter jag ditt utseende med G,Vg,Mvg i din logg (: hummm 45 personer på 20 min . kul kajsa kul !

 

godnatt . ska inte sova med det är strunt samma .

glöm inte frågestunden ....

   Kajsa ;)

Av ponnyelit - 17 oktober 2011 20:38

Imorgon har vi eng, onsdag språk läxa och fredag ma prov. Jobbigt!!!!!!!!!!!!

På rid turen så red vi lite hit och dit i skogen. Men när vi skulle galoppa så börjde Fury och Nisse tävla så det gick fort. Hugo som Ella red följde med backom oss i bra tempo. Väldigt roligt var det men när det gick i 100 så var jag lite rädd.

Men imorgon blir det dressyr sen på onsdag är det hoppträning.


       

Tyvärr hade jag ingen bild på ella men när jag har det så kan jag lägga upp det och så klart är Ella våran blogg fotograf.


Bianca ;)

Av ponnyelit - 17 oktober 2011 16:45

Nu har jag taggit alvendon och drar mig ut i stallet och rider en sväng! Ska rida med kajsa sen när jag kommer hem är det väl bara att slänga sig i sängen och sova för jag har ju huvudvärk och förkyld!! Ja ja!!


   


Bianca :P

Av ponnyelit - 17 oktober 2011 16:23

Här kommer bilder sen i träningen !

han är det finaste jag vet !

              DRESSYR GREJER HEJ !


kajsa :P

Av ponnyelit - 17 oktober 2011 15:58

Ligger nu hemma i soffan och mår dåligt. Har huvud värk och jätte förkyld. Har haft det hela skoldan. Så det blir ingen ridning för mig idag. Som ni vet så är det sista dagen idag på FRÅGESTUNDEN! Så kom igen ställ frågor. Imorgon kommer svaren på allt!


   


Bianca ;)

Av ponnyelit - 17 oktober 2011 11:54

Hej alla där ute, förlåt för dålig uppgradering men har inte haft något internet så jag ber om ursäkt .AnnArs rullar allt på zaga vilar några gånger i veckan.Hoppas alla mår bra har för tillfället kollat på film på SO. Helt okej, Saknar er massor brudar !Krya på dig Kelly ! Pusspuss Cassandra <3

Av ponnyelit - 17 oktober 2011 11:54

Hej alla där ute, förlåt för dålig uppgradering men har inte haft något internet så jag ber om ursäkt .AnnArs rullar allt på zaga vilar några gånger i veckan.Hoppas alla mår bra har för tillfället kollat på film på SO. Helt okej, Saknar er massor brudar !Krya på dig Kelly ! Pusspuss Cassandra <3

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Omröstning

Tycker ni vi ska ha en frågestund snart igen??
 Ja
 Vet inte
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards