ponnyelit

Alla inlägg den 3 oktober 2011

Av ponnyelit - 3 oktober 2011 22:06

Nu kan jag berätta lite mer om hur det gick idag. Efter vi hade hoppat utan stigbyglar så hoppade vi lite omhoppnings svängar. Sen i slutet så hoppade vi en liten bana. Det första hindret var ett räcke som låg på ca 1,10 m . Då var han inte riktigt igång så då stanade han. Men sen gick det bra fram tills sista hindret som var massa bommar sedan ett räcke som låg på kanske 1,05. Och det var meningen att man skulle länga men vi kom lite stort in så det blev jätte långt och då kunde han inte hoppa. Men sen hoppade han rakt upp nästa gång för det blev samma sak men han hoppade. Sen körde jag en sista gång och det blev samma. Men han var trött då så det räckte. Jätte nöjd över dagens pass. Tyvärr blev det inga bilder för jag glömde kameran. Klantigt klantigt!!!!!!!!! Imorgon kommer några bilder från förra gången!Godnatt godnatt!Tjing Tjing Bianca :)

Av ponnyelit - 3 oktober 2011 21:15

Idag så red jag men kort fast ändå lång tur ?

Fury var cp , red på rakt bett med fasta ringar . han drog !!!

imorgon har jag dressyr träning och då kör jag pelham bettet så jag får jobba igenom han och bli nöjd. ella tog nåra bilder förut i dag . men hon är SEG på att skicka dom så i morgon kommer 5-6 bilder ! men nu ska jag kolla på sveskahollyvodfruar , stavning *


Tack & Hej Kajsa   

Av ponnyelit - 3 oktober 2011 20:57

Idag har jag varit på hoppträning för Anna! Det gick jätte bra. Vi började med att hoppa lite utan stigbyglar. Gick faktiskt jätte bra utom att hon hoppade jätte stort och skött ryggen jätte mycket. Då hoppade vi lite omhoppnings svängar. Sen Hoppade vi bana och det låg på 1 m och 1,10 m. Super kul var det. Nu måste jag gå får inte sitta vid datorn mer så jag kan skriva lite mer på min mobil senare!!

   Från förra gången när jag var lite rädd för oxrar för vi hade kraschat!
Kan kanske lägga upp några mer bilder imorgon.

Tjing Tjing BIanca    

Av ponnyelit - 3 oktober 2011 16:49

nu ska jag (kajsa) rida med Ella hugos kötare. vi ska rida med Natsja och hon har fått en ny ponny som är ursöt. jag bloggar ikväll och skriver hur det gick.


  Tack & Hej Kajsa   

Av ponnyelit - 3 oktober 2011 16:49

nu ska jag (kajsa) rida med Ella hugos kötare. vi ska rida med Natsja och hon har fått en ny ponny som är ursöt. jag bloggar ikväll och skriver hur det gick.


  Tack & Hej Kajsa   

Av ponnyelit - 3 oktober 2011 12:16

Nu är det skola ! Nu har vi haft so och svenska . Nu ska vi äta någon slags mat. Sen har vi rast sedan svenska ! Sen är det hem och göra läxor. Sen är det hoppträning! Hoppas Nisse sköter sig ! :)Tjing Tjing Bianca :)

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Omröstning

Tycker ni vi ska ha en frågestund snart igen??
 Ja
 Vet inte
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards