ponnyelit

Alla inlägg den 8 oktober 2011

Av ponnyelit - 8 oktober 2011 19:51

Idag har jag varit på stan hella dagen , med ella . sen träffade vi simon & elias . har även ridit . Fury har fått bettat i det gröna gräset i dag ! ska snart gå och lägga mig åker till ullared i morgon , en helldag med massa shopping !

tråkit inlägg jag vet !


Kajsa   

Av ponnyelit - 8 oktober 2011 11:15

Så nu är tjejkvällen avklarad. Tjejkvällen blev helt perfekt tycker jag. 

MENY

Förrätt: Melon med parmaskinka


Varmrätt: Klyftpotatis och fläskfilé med bearnaisesås.


Efterrätt: Riktigt kladdig kladdkaka med grädde och frysta bär.


Alla tyckte det var jätte gott. Efter allt vi åt hade vi säkert 7 kg godis, chips och annat! Men det tog nästan slut det med. 

Sedan körde vi sanning eller konka.Fast det funkade inte så bra för att alla lyssnade inte men då gick jag och hämtade ett spel som heter Med Andra Ord! Det gick jätte bra och alla hade jätte kul. Sen så körde vi lite dansstopp och sedan givk vi ut på våran alltan och tog luft och dansade. Sen körde vi en jätte rolig lek. Den heter rak till krok. Den gick grymt bra för att ingen förstog och alla skrattade jätte mycket. Sen började nästan alla förstå utom 4 st. Det var Josefin, Gabriella, Elin och Alma. Dem fattde aldrig och då kom föräldrarna så vi fick förklara för dem sen. Då var kl halv 11. Då åkte dem mesta hem. Cornelia och Ebba var kvar till 11:00. Sen var jag jätte trött. Så jag gick och la mig vid kanske halv 12. Men somna kl 12. 

Nu så har Emmi kommit till mig och vi ska rida och göra massa roliga saker.


       



Tjing Tjing Bianca   
 

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Omröstning

Tycker ni vi ska ha en frågestund snart igen??
 Ja
 Vet inte
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards