ponnyelit

Alla inlägg den 18 oktober 2011

Av ponnyelit - 18 oktober 2011 21:48

Nu har jag ridit. JAg körde lite markarbete och det gick bra nu ska jag plugga och sen läsa bok och sen sova imorgon är det franska läxa! TRÅKIGT !!! 


 


 

Av ponnyelit - 18 oktober 2011 21:05

åhh !

jag är jätte sjuk , träningen gick skit , (inte genligt dom andra ) men men . kunnde inte konsenrtera mig . hoppade banna och massa linjer  ( jag älskar ) men allt blev bara fel ...

bilder kommer i morgon , får se om jag går till skolan annars så ska jag kolla igenom era bloggar odentligt. glöm inte att vara med i tävlingen .


förlåt för tråkit inlägg !


Kajsa

Av ponnyelit - 18 oktober 2011 17:43

Här är några bilder från The Studio i Göteborg förra året!! :)


                                                       




    

Av ponnyelit - 18 oktober 2011 16:32

Tänkte att vi skulle kunna köra en blogg länk tävling !

 

1. du länkar din blogg till oss .

2. vi läser eran blogg i två /tre dagar .

3. vi väljer ut 10 bloggar som vi tycker är bra som vi skulle ha valt att läsa !

4. ni 10 som blir ska tävla, (5 stycken) får gäst blogga hos oss så ni kan få mer läsare .

5. spridd om ni är intreserade !

 

  

Mvh : ponnyelit :)

Av ponnyelit - 18 oktober 2011 16:15

hej , kom hem från skolan för en halv timma sen , omg vad jag älskar att vara inne och bara mysa med tända ljus , när rengnet faller ner ! fast skulle inte sitta fint med sommar . ska gå ut till stallet och tagga hoppträning snart . ella ska med som vanligt och ta kort på mig och min vita prins . kommer ett blogginlägg om bara nåra minuter som är lite  mycket roligare ! hade kul ! :P

 

Kajsa !

Av ponnyelit - 18 oktober 2011 15:14

Här kommer frågorna som ni ställt!! :)


Hur länga har du haft Nimbus?

Jag fick Nisse den 29 april 2010. Så jag har haft honom ca 1 1/2 år.


Hur länge har du haft fury?

Kajsa har haft Fury i 3 år.


Hur högt har ni hoppat med dom som högst?



Jag har hoppat 1,30 med Nisse barbacka med sadel 1,25!

Kajsa har hoppat 1,35 på Fury med sadel och 1,20 barbacka.


Hur gammla är ni?


Jag är 12 år och fyller 13 den 30 mars!

Kajsa är 13 år och fyller år den 28 januari!


Dem  här frågora var av Emma som har bloggen:

http://siiimplythebest.blogg.se/  

Den är jätte bra!



Hej , jag älskar eran blogg ! hur många hästar har ni var ? eftersom ni bara bloggar om era c-ponnyer ?

Jag har en egen häst sen har min mamma en stor häst som heter Ferrano och min lilla syster som har en liten som heter Bellan. Bellan lånar vi av våra kompisar.


Kajsa har 2 hästar. Fury är en av dem och sen har hon en som heter Hugo Boss. Men kallas bara Hugo.


Från Fia!


Kajsa ! Vad söker du för D-ponny ? ;)

allrond ! 
Dressyr LB och hoppning !
inte äldre än 1998 och inte yngre är 8 år


Från Maria


Varför ska du sälja Fury ? :) 
Kram Julia <3

För jag är för stor och vill ut och tävla lite mer och det kan jag inte med Fury!


Hur länge har ni haft era hästar?

Jag har haft Nisse i 1 och 1/2 år sen innan Nisse hade jag Pralin i lite mer än ett halv år.

Kajsa har haft häst väldigt länge sedan hon var liten. Men Fury har hon haft i 3 år. Hugo vet jag faktiskt inte riktigt.


Från Viktoria, hon har bloggen http://www.viktoriabackstroms.blogg.se !

 
     

Av ponnyelit - 18 oktober 2011 15:02

Klockan 20 i 3 så kom jag hem från bussen. Efter som jag får gå en bit och det ös rengnade så sprang jag nästan hela vägen. Nu ska jag äta lite sedan ska jag rida och göra läxor. TRÅKIGT!!! Idag blir det lite dressyr i paddocken tror jag. För imorgon är det hoppning. Just det idag kommer svaren på frågorna men det blev inte så många så det tar inte så lång tid!! 


    Jag och Nisse på våran första dressyr träning!


      

Av ponnyelit - 18 oktober 2011 06:55

ska gå ut till bussen nu . klockan är 06:55 . bläää . har en bra dag i dag har hemkunskap i två timmar på morgonen , sen har jag matte och no . och fet mycket raster !!! har ipad på no lektonerna nu så det är mycket roligare . sen när jag kommer hem så ska jag öva på spanska jag har till fredag och sen ska jag åka på träningen med själve prinsen fury   


  Kajsa !

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Omröstning

Tycker ni vi ska ha en frågestund snart igen??
 Ja
 Vet inte
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards