ponnyelit

Alla inlägg under oktober 2011

Av ponnyelit - 29 oktober 2011 21:04

Tjenare !

 

Tycker ni att vi sko blogga vidare ?


Ja/Nej


  


Kajsa & Bianca ! ;)


Av ponnyelit - 27 oktober 2011 15:12

Hej ! jag bloggade inte igår för det första känner jag inte för det och det andra det är typ bara jag som bloggar och det är lite tråkigt efter som jag vill ha en aktiv blogg och denna har jag tillsammans med kajsa och cassandra och då är det väl meningen att alla ska blogga eller . men så är det synd nog inte på våran blogg. visst kajsa bloggar men en gång om dagen räcker inte tycker inte jag !! så jag har tänkt lite på saken . ska jag fortsätta på denna blogg vill jag att kajsa och cassandra ska blogga lite mer. annars har jag tänkt att göra en egen blogg .

Vad tycker ni ?


     

Av ponnyelit - 26 oktober 2011 16:03

Nu har jag precis kommiy hem från skolan . ska ha en vilar dag i dag , från hästarna asså . är halv sjuk . ialafall i går på träningen så var fury GRYM . hoppa räcke in och oxer ut .

Räcker va 95 cm och oxen 105 . inte en väggrna . BÄSTA PONNYN shalalla .

NU ska jag göra massa läxor . kommer bilder från tränningen i går ochh en fail bild !


skolan i går ! :)

  Kajsa :)


Av ponnyelit - 25 oktober 2011 21:02

Som kajsa sa har vi funderat på att ta bort bloggen. men vi vet inte !!


okej men nu kommer iallafall lite bilder från ridningen idag med josse. Vi red i paddocken hela tiden och det gick jätte bra tycker jag . vi filmade lite och tog lite kort också !! nså här kommer dem :

Efter som jag lovade bilder så fick jag hämta min mobil inne i huset så jag släppte nisse lös i paddocken med sadel och allt och tänkte han står däkert still vid grinden för det brukar han men inte idag!! Så när jag skulle fånga honom så stack han iväg och när jag började filma så hade han hållit  på ett bra tag !! ;)

Sen när vi var klara skulle Josefin göra jordenrunt på ferrano det gick ganska bra faktidkt eller inte!! men jag fick ingen bra film när det var en bra fail!!

Här kommer bilerna också . bellan var också med i paddocken!! haha ;)

vissa bilder lite mörka för det var mörkt ute när vi red .  filmerna också .

                                                       
   Många bilder suddiga för det är mobil kamera !! :)


 
  

Av ponnyelit - 25 oktober 2011 15:32

Jag och Bianca har pratar lite , vi funderar på att ta bort bloggen . dels för lite läsare för att det är kul och att vi hinner inte upptatera 4-5 gånger per dag . men så klart så tycker vi att ni som läser bloggen ska få vara med och bestämma det . om vi inte tar bort bloggen så vill vi ha lite hjälp från er . kanske lite blogggäster osv .. 





Ja/nej



 

Kajsa ;)

Av ponnyelit - 25 oktober 2011 15:05

Nu har jag kommit hem från skolan med josefin vid min sida. nu ska vi äta lite sen ska vi byta om till ridkläder och swich ut i stallet. vi ska först rida ut lite och sen paddocken för Nisse måste jobba lite gran. josefin ska rida ferrano och jag nisse. så jag bloggar mer när vi kommer in. kanske kan ta några bilder idag . vem vet vem vet.


Humlan på LRK och Josefin!!

När hon är min tjockis !!

       

Josefin !!


 

Av ponnyelit - 24 oktober 2011 21:14

Alva som jag träffade på björneröd på ett ridläger var den första som kommenterade på hiss och diss . då lovade jag att länka den här på bloggen ! Nu har jag läst den  ett par gånger och tycker den är jätte bra!!

http://verymuchme.blogg.se/


Alva jag saknar dig jätte mycket !! <3


 



 


Av ponnyelit - 24 oktober 2011 20:28

Här kommer världens störrsta fail!!

Vad tycker ni är det fail eller inte !! haha ;)


 



 

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Omröstning

Tycker ni vi ska ha en frågestund snart igen??
 Ja
 Vet inte
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards