ponnyelit

Alla inlägg den 19 oktober 2011

Av ponnyelit - 19 oktober 2011 22:18

För ca 1 h kom jag hem från hoppträningen sen har jag gjort iordnig en sak inför skolan. Massa bilder på när jag var liten. Imorgon ska jag nog rida ut lite gran. Ska bli roligt roligt. Om det är något ni tycker vi ska skriva lite mer om eller något vi ska skriva mindre om så lägg en kommentar och säg det!!

Tråkigt inlägg jag vet jag vet!!





                                              

Av ponnyelit - 19 oktober 2011 17:00

Nu drar jag ut istallet och gör iordning Nisse. Sedan mot hoppträning. Wiiiii!!!

Bara så ni vet så är våran hemma klubb bäst!!!! 


LRK!!




   

Av ponnyelit - 19 oktober 2011 16:32
Av ponnyelit - 19 oktober 2011 16:06

Här kommer några bilder på våran fotograf Ella .

det är hon som tar alla bilder .

Ella är den mästa underbaraste personen jag har träffat , varje dag när man ser henne i koridoren så ser man ett stort lende . + att hon är skötare på hugo . vi tar 3 gånger i vecka som vi är . tar kort och rider .

JAG ÄLSKAR DIG (L)

 


Kajsa ! 

Av ponnyelit - 19 oktober 2011 15:48

Efter som vi inte har fått så många bloggar som vill vara med i tävlingen så lägger vi ut det här en gång till så ni inte glömmer det!! :)

 

1. du länkar din blogg till oss .

2. vi läser eran blogg i två /tre dagar .

3. vi väljer ut 10 bloggar som vi tycker är bra som vi skulle ha valt att läsa !

4. ni 10 som blir ska tävla, (5 stycken) får gäst blogga hos oss så ni kan få mer läsare .

5. spridd om ni är intreserade !

 

  

Mvh : ponnyelit :)

Av ponnyelit - 19 oktober 2011 15:38

Förut när jag kom hem så tänkte jag blogga lite gran men när jag skulle ladda upp en bild så hakadde den säg så jag kryssade ner och skulle börja om men då funkade det inte ens att komma in på blogg sidan. Ja ja nu är jag inne och kan blogga. Kl kvart i 3 kom jag hem från skolan. Skönt!! Idag har jag haft språkval(FRANSKA), ENG, SV och elevensval. Kl halv5 ska jag ut i stallet och göra iordning och göra iordning Nisse inför hoppträning. Ska bli jätte roligt. Ska också bli kul att träffa alla människor i hoppgruppen efter som vi bara träffas varannan vecka.


Jag och Evelina på bilden.


 


Av ponnyelit - 19 oktober 2011 13:15

Jag är med och tävlar i !

   

Kajsa !

Av ponnyelit - 19 oktober 2011 12:26

Diss

jag tycker den är ful , och den ser ut som en vanlig grimma och kostar 299 kr . inte värd pengarna ...

kosnad : 299 kr

  

Hiss

 jag har den själv . och jag tycker den är skit snygg. och jag värkligen älskar den , fury är så söt i den .

kosnad : 399 kr

 

Kajsa !

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Omröstning

Tycker ni vi ska ha en frågestund snart igen??
 Ja
 Vet inte
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards