ponnyelit

Alla inlägg den 11 oktober 2011

Av ponnyelit - 11 oktober 2011 20:52

Söker du en storebror ?

har nu på väg hem från träningen beslutat att sälja Fury , efter tre år med bara lärande . när jag fick Fury för lite mer än 3 år sen så kunnde jag inte rida . jo det kunnde jag men inte dressyr precis . var mäst hoppa som var det roliga . sen fick jag min prins fury som är den grymaste ponnyn man kan ha i dressyr om han orkar och går in för det . han har startar LA med tidigare ryttare . (dressyr) LC med mig . första dressyr tävlingen var det 2 ; plats . nästa helg så gör jag debut i LB i dressyr . hon hoppar även som en gud , har tävlat LC den senaste året , jag börjar bli stor och han känner av det . men har startar LA en gång och LB 3-4 gånger ! han hoppar 110 på träning utan problem . hoppat en 135 på han ! 120 i sommras barbacka . han är en super ponny . han älskar att bli klippt , åka transport (lastar sig själv ) 200 % trafick säker , älskar att rida i skogen med

sinna hästa kompisar .älskar att bada , simma och duchning så klart.går med alla i haggen , på sommrarna är vi 5-6 tjejr och alla ponnyer står tillsammans . är ganska hög i rank . han är en 139 (maxad c-ponny ) han gör sitt bästa varje dag . han är dunder snäll , älskar att bli ompyslad . kan rida två på kan stå på kan åka ruselkana i back och i fram , underbar häst .han är värkligen den ponny som man önskar sig , typ som här kommer den vita saga hästen . dom tre åren jag har haft han har varit dom lärorikaste och bästa i mitt liv . söker du en ponny somhan hör gärna av dig här på bloggen till mig (kajsa) så kan vi prata lite mer och fall det blir intressant så kan ni även få mobil nummer !

                      

Bilder från tre år tillsmamans med denna underbara häst !


Hör av er om ni är intresserade !


Kajsa ;)

Av ponnyelit - 11 oktober 2011 16:28

nu ska jag och Fury åka och träna , blir markabete i dag i det nya ridhuset ! har minna ny saker på mig .

så vi syns sen , bilder kommer ! ;)

kajsa

Av ponnyelit - 11 oktober 2011 15:42

Hemma från skolan och gör lite läxor. Idag hade jag eng förhör. Alla rätt. Imorgon har vi franska förhör och på torsdag no inlämning. Så nu är det bara skriva och plugga. Roligt Roligt. NEJ! Sen ska jag rida lite dressyr i paddocken. Hoppas mamma kan hjälpa mig lite annars lär det bli katastrof! Jag måste hård träna nu eftersom det är gp-ponny kval på lärdag. Från LRK så är det bara jag och Amanda som ska kvala så önska oss lycka till!
Amanda och Onyx!
 

Jag och Nisse!




     

Önska oss lycka till!


Bianca ;)

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Omröstning

Tycker ni vi ska ha en frågestund snart igen??
 Ja
 Vet inte
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards