ponnyelit

Alla inlägg den 4 oktober 2011

Av ponnyelit - 4 oktober 2011 21:54

Här kommer lite bilder från igår och i dag ! ;)

  

Nya ridhuset . kolla andra bilden , från föra inlägget !    Kommer mer i morgon , har oirentering i skolan , s slutar runt 11 , så då tar jag en rid tur med båda ponnysarna . sen halv fem ska jagg in och träna med syrran .

5 kommentarer så får ni många mer bilder !!


Tack & Hej Kajsa

Av ponnyelit - 4 oktober 2011 17:36

Idag har jag varit hos Cornelia och träffat deras kattunge Vild tuss ( Tussan ). Tussan hittade min mamma på hennes jobb. Det fanns 3 vildkattungar och en mamma till dem. Min mamma fångade in en av dem och sedan ringde till djurensvänner. Men dem svarade inte så katten fick vara instängd på ett rum där inne på Krono Camping. När mamma kom hem berättade mamma om den lilla katten som kanske var 6-8 veckor. SUPER SÖÖÖÖT!! Jag tjatade på mamma att vi skulle ta henne men mamma sa bara att våran andra katt Cloe skulle äta upp henne så det var ingen bra ide. Sen sa mamma att vi skulle ringa och fråga Cornelia om dem ville ha henne. Så jag sprang och ringde Cornelia. Hon sa att dem skulle prata med resten av familjen. Efter en stund så ringde hon tillbaka. Hon sa att hennes mamma skulle prata med hennes pappa sedan ringde hon igen. Då hade dem tagit beslutet att ta hand om en liten söt vildkatt vid namn Vild Tuss!

  Vild Tuss!!  

  Cleo som skulle äta upp Tussan!  

Tjing Tjing Bianca         

Av ponnyelit - 4 oktober 2011 16:34

Nu ska jag lasta Fury sen så åker jag till dressyträning . Min klubb har rivit ner hella alltet . bykt up det i gen , i dag blir det första ridningen ine i det stora ridhuset . ska bli kul att komma igång där inne !

har med mig min personliga fotograf i bakfikan , kommer en bild bomb i kväll . ha det bra så länge !


här kommer nåra bilder från dressyrträningen i sommras , ser ni kilnnaden på ridhuset sen med !


    

som ni ser så hade jag blicken ner hella tiden då , får ni se resultat i dag !


Tack & Hej Kajsa

Av ponnyelit - 4 oktober 2011 06:59

Idag har jag !

Hemkunskap

So

No

Engelska

Matte


Två håltimmar !


blblbl


Tackk & Hej Kajsa   

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Omröstning

Tycker ni vi ska ha en frågestund snart igen??
 Ja
 Vet inte
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards