ponnyelit

Direktlänk till inlägg 4 oktober 2011

Vild Tuss!

Av ponnyelit - 4 oktober 2011 17:36

Idag har jag varit hos Cornelia och träffat deras kattunge Vild tuss ( Tussan ). Tussan hittade min mamma på hennes jobb. Det fanns 3 vildkattungar och en mamma till dem. Min mamma fångade in en av dem och sedan ringde till djurensvänner. Men dem svarade inte så katten fick vara instängd på ett rum där inne på Krono Camping. När mamma kom hem berättade mamma om den lilla katten som kanske var 6-8 veckor. SUPER SÖÖÖÖT!! Jag tjatade på mamma att vi skulle ta henne men mamma sa bara att våran andra katt Cloe skulle äta upp henne så det var ingen bra ide. Sen sa mamma att vi skulle ringa och fråga Cornelia om dem ville ha henne. Så jag sprang och ringde Cornelia. Hon sa att dem skulle prata med resten av familjen. Efter en stund så ringde hon tillbaka. Hon sa att hennes mamma skulle prata med hennes pappa sedan ringde hon igen. Då hade dem tagit beslutet att ta hand om en liten söt vildkatt vid namn Vild Tuss!

  Vild Tuss!!  

  Cleo som skulle äta upp Tussan!  

Tjing Tjing Bianca         

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ponnyelit - 20 november 2011 13:53


här hittar ni mig . lär , kommentera & följ . gjort en ny blogg . som ska bli grym och omtyckt ! jag bloggar 3-5 inlägg varje dag ! gjorde den i dag nu kör vi ...     Kajsa :) ...

Av ponnyelit - 29 oktober 2011 21:04


Tjenare !   Tycker ni att vi sko blogga vidare ?   Ja/Nej        Kajsa & Bianca ! ;)   ...

Av ponnyelit - 27 oktober 2011 15:12


Hej ! jag bloggade inte igår för det första känner jag inte för det och det andra det är typ bara jag som bloggar och det är lite tråkigt efter som jag vill ha en aktiv blogg och denna har jag tillsammans med kajsa och cassandra och då är det väl men...

Av ponnyelit - 26 oktober 2011 16:03


Nu har jag precis kommiy hem från skolan . ska ha en vilar dag i dag , från hästarna asså . är halv sjuk . ialafall i går på träningen så var fury GRYM . hoppa räcke in och oxer ut . Räcker va 95 cm och oxen 105 . inte en väggrna . BÄSTA PONNYN sha...

Av ponnyelit - 25 oktober 2011 21:02


Som kajsa sa har vi funderat på att ta bort bloggen. men vi vet inte !!   okej men nu kommer iallafall lite bilder från ridningen idag med josse. Vi red i paddocken hela tiden och det gick jätte bra tycker jag . vi filmade lite och tog lite kort ...

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Omröstning

Tycker ni vi ska ha en frågestund snart igen??
 Ja
 Vet inte
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards