ponnyelit

Alla inlägg den 13 oktober 2011

Av ponnyelit - 13 oktober 2011 21:29

Inne från hoppträning i paddocken. Gick ganska bra faktiskt. Hoppade lite bana och lite omhoppning. Inga stopp men en rivning. Nöjd med allt idag. Så nu ska jag gå och lägga mig så jag orkar den långa dagen imorgon. Skola mellan 8:00 och 13:00 sen hem och rida göra iordning alla saker för tävlingen. Efter det ska min bror ha föddelsedags kalas. Imorgon kommer också Kajsa. Måste ringa och prata med henne kom jag på nu. Men nu ska jag ta och skicka iväg ett sms till Kajsa sedan ska jag borsta mina fula tänder sedan hoppa i säng och sova.

Natti Natti! 

Kellie var också med och red idag lite gran på Bellan!


Kellie för några år sedan!

  Jag för länge sedan kanske 3-5 år.


   Jag nu! Skilland eller inte??!  


Bianca ;)

Av ponnyelit - 13 oktober 2011 17:10

Nu har jag varit på stan lite gran. Kanske inte stan men jag har köpt lite saker inför gp-ponnyn på lördag. Jag köpte lite bling bling till min hjälm, nya ridspön, katt mat. Nu hoppas jag bara att bling blinget sitter kvar på hjälmen. Nu sitter jag på mammas jobb och väntar på att få åka hem. Sen när jag kommer hem ska jag hoppa lite lätt i paddocken.


       


Glöm inte frågestunden på bloggen!!

Fråga vad ni vill vi svarar på allt!!



Tjing Tjing Bianca ;)

Av ponnyelit - 13 oktober 2011 16:40

Alla här på bloggen har sett filmen "Jag saknar dig" om ni inte har gjort det så tycker jag att ni borde ta och göra det ! såg den när den gick på bio . GRYM FILM . har nog inte sett nån så bra svensk film i mitt liv , jag och mamma & Sandra lippa som grisar . ska nog köpa den på dvd snart . grym film , kom på att jag inte hade bloggat om den . började lyssna på låtarna nu precis och insåg hur mycket jag gillar den !

kolla in trailer :  http://www.youtube.com/results?search_query=jag+saknar+dig+&aq=f .


kolla in på spotify , finns lite låtar om du söker på "jag saknar dig"

       

Kajsa ;)

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Omröstning

Tycker ni vi ska ha en frågestund snart igen??
 Ja
 Vet inte
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards