ponnyelit

Alla inlägg den 6 oktober 2011

Av ponnyelit - 6 oktober 2011 22:09

Så allt jlart för morgondagen!! All mat igrdning och det är dukat och klart! SKÖNT!! Imorgon följer Cornelia med mig hem så ska vi rida Nisse och göra förrätten också!!!
Sen är det dags för TJEJKVÄLL!!! Hoppas det blir en lyckad kväll och hoppas alla har det grymt!!  

Lite bilder från alla tider!
              

Bianca    

Av ponnyelit - 6 oktober 2011 21:29

Har inte bloggat i dag för att min internet till daton cp !!

Men nu ska jag sova , har precis platat håret och kollat på robinson !

Bilderna är från lite olika dagar den senaste månaden , och i morgon så ska jag hem till ella och sova hos henne . sen ska vi gå på stan på lördag och bara myssa ! sen på söndag så åker jag till ULLARED ! åhhh jag älskar ullared . det bästa stället på hella jorden . vet inte varför jag gillar det så mycket men men !

godnatt !

    

Kajsa ;)

Av ponnyelit - 6 oktober 2011 17:33

Imorgon kväll ska jag ha tjejkväll hemma hos mig! Så idag har Josefin och Cornelia hjälpt mig och duka och baka kladdig kalddkaka! SÅ det blev jätte fint. Så vi får hoppas att alla tjejer tycker det också. Kanske kan ta några bilder på allt senare som jag kanske lägger ut här! 

Tjing TJing Bustjejerna!    

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Omröstning

Tycker ni vi ska ha en frågestund snart igen??
 Ja
 Vet inte
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards