ponnyelit

Alla inlägg under oktober 2011

Av ponnyelit - 19 oktober 2011 15:38

Förut när jag kom hem så tänkte jag blogga lite gran men när jag skulle ladda upp en bild så hakadde den säg så jag kryssade ner och skulle börja om men då funkade det inte ens att komma in på blogg sidan. Ja ja nu är jag inne och kan blogga. Kl kvart i 3 kom jag hem från skolan. Skönt!! Idag har jag haft språkval(FRANSKA), ENG, SV och elevensval. Kl halv5 ska jag ut i stallet och göra iordning och göra iordning Nisse inför hoppträning. Ska bli jätte roligt. Ska också bli kul att träffa alla människor i hoppgruppen efter som vi bara träffas varannan vecka.


Jag och Evelina på bilden.


 


Av ponnyelit - 19 oktober 2011 13:15

Jag är med och tävlar i !

   

Kajsa !

Av ponnyelit - 19 oktober 2011 12:26

Diss

jag tycker den är ful , och den ser ut som en vanlig grimma och kostar 299 kr . inte värd pengarna ...

kosnad : 299 kr

  

Hiss

 jag har den själv . och jag tycker den är skit snygg. och jag värkligen älskar den , fury är så söt i den .

kosnad : 399 kr

 

Kajsa !

Av ponnyelit - 19 oktober 2011 09:43

tänkte blogga om min kära vän lovisa !

hon är en underbar person , och så j*vla söt !

jag läser hennes och mathildas blogg och jag älsksar den . om ni inte gör det så tycker jag att ni borde göra det !

http://ponnytavling.blogg.se/

 

  

hon är min stora merkesnörd , kan ju säga så här hon har allt Kingsland har gjort . då kanske ni fattar !

bilden från träningen i går !

jag älskar dig   

 

Kajsa !

Av ponnyelit - 19 oktober 2011 09:14

hola a todos !

ja som jag sa igår jag är sjuk , sitter i min one pice och snytter mig varje minut . tänkte att jag skulle gå och ta in hästarna dom har varit ute i två timmar nu och det kar rengnat hella tiden . jag ska läsa igenom era bloggar ni som är med i tävlingen ! har nog inte så mycket mer att säga  . bilderna får igår kommer nu !

                   

Kajsa ! ;)   

Av ponnyelit - 18 oktober 2011 21:48

Nu har jag ridit. JAg körde lite markarbete och det gick bra nu ska jag plugga och sen läsa bok och sen sova imorgon är det franska läxa! TRÅKIGT !!! 


 


 

Av ponnyelit - 18 oktober 2011 21:05

åhh !

jag är jätte sjuk , träningen gick skit , (inte genligt dom andra ) men men . kunnde inte konsenrtera mig . hoppade banna och massa linjer  ( jag älskar ) men allt blev bara fel ...

bilder kommer i morgon , får se om jag går till skolan annars så ska jag kolla igenom era bloggar odentligt. glöm inte att vara med i tävlingen .


förlåt för tråkit inlägg !


Kajsa

Av ponnyelit - 18 oktober 2011 17:43

Här är några bilder från The Studio i Göteborg förra året!! :)


                                                       




    

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Omröstning

Tycker ni vi ska ha en frågestund snart igen??
 Ja
 Vet inte
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards