ponnyelit

Alla inlägg under juli 2011

Av ponnyelit - 23 juli 2011 13:20

in köpet i går ! 








boots 118:- 

Bianca 

   pälsklans 159 :- 

  insektsmedel 249 :-

Bianca 

   mycket om tyckt .   

Kajsa



   slicksten . 79:- 

Binca    rackt bett . 200:- 

kajsa 




Tack och hej Kajsa 

Tjing Tjing Binca 

Hadet Cassandra 

Av ponnyelit - 23 juli 2011 13:07

här kommer bildera från i går när jag (kajsa) red markarbete .jag red utan stidmygglar för att få lite exstra träning .  och binca som träna för New Forest sm ! och cassandra som var fotograf . och kellie bincas lillasyster red fury lite som ni ser.  kommer upptatering på vad fin köpte i går .  


                                                                                     


Tack Och Hej Kajsa   

Av ponnyelit - 23 juli 2011 01:03

Nu ska vi nog sova snart!Men berättar lite mer om när jag tränade Nisse igår och duschade honom! Tjing Tjing Bianca

Av ponnyelit - 23 juli 2011 00:29

efter allt är klart i stallet intar vi hösängarna och tar fram dumle och datorn och lägger upp en himla massa bilder på face och här kommer det en bildbomb från ett tag sen! sen sätter vi på en film och försöker sova!

vi får höras imrogon !!

 okej, bilderna sket sig, internet bara dör s ni får dom imorn!

 

HADET!!!

tjing tjing

tack och hej

/CHM,  Bianca och Kajsa

Av ponnyelit - 22 juli 2011 21:22

Nu är vi alla tre , cassandra kom. För nåra timmar sedan . Och nu har jag ridit och det vGick bra ;) nu ska vi duscha hembys nimbus (nisse) . Kommer bilder senare från dagen !!!! Tack och hejj Kajsa (;

Av ponnyelit - 22 juli 2011 16:18

Nu är vi hos mormor och fikar sedan ska vi vidare till svenska foder!!
Hos Håkan hämtade vi också upp Cassandra och hon ska sova med oss i stallet!!
Men nu ska vi leka med mormors hund Alice!
Kommer bilder vad vi har köpt sen!

 
Tjing Tjing BIanca

Av ponnyelit - 22 juli 2011 13:56

okej det började med ett samtal imorse,och nu ska jag hem till Bianca och sova i stallet med hon och Kajsa, hinner inte skriva mer nu för jag måste kila iväg men ni får inlägg sen för min dator hänger med !

bilder fixar vi noog oxå en del !

 

Ha det !!!

 

/ CHM

Av ponnyelit - 22 juli 2011 12:37

Nu åker jag och Kajsa först till Håkans häst och hund sen drar vi till svenska foder!
Ska göras:
* Byta flygtäcke
* Köpa spån
* kolla på lak till hovarna
* olja
* och massa mer saker!!
Får se vad vi kommer he med i påsarna!!
Bloggar senare och ser vad vi har köpt.

 

Tjing Tjing Bianca
Tack och Hej Kajsa 

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Omröstning

Tycker ni vi ska ha en frågestund snart igen??
 Ja
 Vet inte
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards