ponnyelit

Alla inlägg den 21 juli 2011

Av ponnyelit - 21 juli 2011 23:33

Tyvärr funka det inte att lägga ut någon bild idag på där vi ska sova inatt men lovar att vi gör det imorgon! Tjing Tjing Bianca

Av ponnyelit - 21 juli 2011 23:18

tycker ni att våran blogg är bra ? 

(kommentera ert svar ) 


Mvh KBC   

Av ponnyelit - 21 juli 2011 23:11

Nu sticker jag och Kajsa ut i stallet och ta ett kort där vi ska sova i natt!!!!!!Tjing tjing / Bianca

Av ponnyelit - 21 juli 2011 22:44

Nu har jag och Bianca presic kommit in från stallet , vi har varit ute och träna för new forse sm , lite lydnad . sen efter ett tag så gick vi och hämta Fury i hagen . så lekte vi lite med dom i padocken , blandanat litte frihets dressyr . hästarna tycket det var jätte kul . sen så ställde vi fram en lite hinnder , och hoppa lite lätt ! så hoppa vi lite i skogen med rep grimma och grimskaf , mycket kul . nu så står hästarna i stallet och väntar på att vi ska komma ut till dom och sova . så nu ska v i gå ut i stallet ta ett kort hur vi ska sova i natt den kommer var myssigt . hoppas jag !

om ni väntar 5 min så kommer det bilder !  


tack och hej / Kajsa  

Av ponnyelit - 21 juli 2011 19:44


hej mina babys!

Ha vet ni vad? NI ÄR BÄÄÄST!

och jag med (a) jag kom in men visste inte att ni startat på bloggplatsen? xd

men nnu vet jag, inlägg från meee everyday YEESSS!

bara jag som tycker kajsa och bianca roooooooockar?!?!?!

okej, fattar itne denna inläggs skit så bra men det fixar sig nog xd

ni får en bild jag har på oss 3 sen ridlägreds höjdhoppning :D

 

älskar er !


/ CHM

Av ponnyelit - 21 juli 2011 18:12

Nu har jag och Kajsa ridit hem till mig och sedan ska vi förbereda oss för en natt i stallet!! 
Våran check lista :
* Hö balar
* Häst täcken
* Kuddar
* Sovsäckar
* 2 hästar
* Gott sällskap

Kommer bilder senare!!   

Tjing Tjing / Bianca  

Av ponnyelit - 21 juli 2011 15:37

Nu ska jag och Kajsa rida hem till mig och sova över med hästarna!
( sova i stallet )
Bloggar senare!
 
Tjing tjing / Bianca
tack och hej / Kajsa  

Av ponnyelit - 21 juli 2011 15:07

Som Kajsa skrev har Olivia Gustavsson tagit lite blider på oss 2 idag! Här kommer några mer :


                

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Omröstning

Tycker ni vi ska ha en frågestund snart igen??
 Ja
 Vet inte
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards