ponnyelit

Alla inlägg den 27 juli 2011

Av ponnyelit - 27 juli 2011 17:01

Förlåt att vi inte har bloggat men jag ( Kajsa)och Bianca hinner inte så mycket i dag . när vi vakna så var klockan redan halv 11 så vi slängde oss up och åt . se tog i Ferrano och red han hem till mig (Kajsa) för vi åker ju till New Forest Sm i morgon så han kan inte vara själv . sen red vi mina hästar Fury och Hugo . sen var det packa som gällde och hem till Bianca igen ! när kom hem till hene så var klockan redan halv och vi ska åka till dressyträning . så nu ska vi lassat och sen sticker vi men vi kan blogga från mobilen senare ! 

 

Tack och Hej Kajsa   

Av ponnyelit - 27 juli 2011 12:12

förlåt för inget inlägg igår men orkade inte, ni får nöja er med idag ;D

ska till LISEBERG med världens bästa ellen :D

och om några timmar sitter i vi i självaste atmosfear!

OMG!!!

fett taggade bruds som för tillfället i bilen på G till Göteborg som dunkar PITBULL på hög volym !

ni får ha det så länge så ger jag er en bild på oss för tillfället:D

  hahahahaahahahhahahahaahah!!!

söt o.s.v

 

 

hadet!!!

 

/ CHM och ELLEN

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Omröstning

Tycker ni vi ska ha en frågestund snart igen??
 Ja
 Vet inte
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards