ponnyelit

Alla inlägg den 26 juli 2011

Av ponnyelit - 26 juli 2011 19:00

Nu ska jag och Kajsa ut och rida Ferrano och Nisse. Ska nog rida bort til en åker och rida lite där. Jag ska rida lite dressyr och Kajsa ska nog hoppa diket och och rida lite lätt dressyr. Kajsa ska ta med dig sin kamera och ta lite bilder idag när vi rider!! 
Så det kommer bilder senare ikväll.    


Tjing Tjing BIanca    

Av ponnyelit - 26 juli 2011 18:02

Här är det en film på oss som när vi lagar mat , och när vi hade lite tråkit och tog kort !  ;) 



          

Tack och Hej Kajsa  

Tjing Tjing Bianca  
 

Av ponnyelit - 26 juli 2011 15:13

Nu har jag kommit hem från Emmi. Förlåt förjag inte har bloggat så mycket när jag var där men vi hade fult upp med andra saker. Nu ska jag byta om till ridkläder sen ska jag rida ett stenhårt dressyr pass. Sen kommer Kajsa och vi ska sova hemma hos mig. Vi är själva hemma så det blir nog en sen kväll. Och vi kanske bakar något. hoppas jag. Hoppas att ni tycker bloggen är rolig och fortsätter kolla den varje dag!!
 
Tjing Tjing Bianca   
 

Av ponnyelit - 26 juli 2011 13:54

Kom på att det var ponnynas lediga dag i dag så det blir bara att mysa med dom kanske ska bygga en hagge till när pappa kommer hem men det märker vi , hoppas det för dom har inte nått bete kvar och Ferrano kommer ju på Torsdag och då tycker jag att dom sak få äta gäs istället för hö ! dom äter ju det så mycket på vinten ändå så det är gott för dom att variera , när dom kan äta gräs !! 

får la se hur det blir det ska ju bli paddock där sen så vi gör väl bara nån hagge i nåra veckor för sen ska det grusas osv ... 

men jag kan blogga sen så vet ni hur det blir och om ni vill så kan jag ta kort på det så ne får se hur det blir . men aja vi hör senare ! 



Tack och Hej Kajsa   















Av ponnyelit - 26 juli 2011 12:09

ÅHHH ! Min dator dampar tar typ två timmar bara för att kunna se en händelse på facebook , och det har jag inte tid med !!!!


Ajaj , men nu går vi över till bloggandet ! tänkte att jag skulle ta med kamran i dag när jag rider , tar nog en tur ner till vattnet så han kan få leka lite . så det kommer nog nåra bilder om inte kamran laggar ihop skulle inte vara förvånad !!


Det första jag gjorde i morses var att sätta på musiken i bott och börja packa till New Forest Sm . + att göra iorning i gaderoben . det är faktist mycket fin nu . men men . tänkte att jag ska äta lite sen så tar jag en tur på Fury och om jag orkar så blir den nog Hugo med , men jag orkar värkligen inte bråka med han inte nåt jag föredrar , han stegrar och drar och bara bitter i bettet och bara är stark så när man rider han så måste det var en bästämd hand med ändå väldigt väldigt mjuk . inte lätt att rida så skitar som han . 

  bilden är från i vintras !  



Tack och Hej Kajsa ;)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Omröstning

Tycker ni vi ska ha en frågestund snart igen??
 Ja
 Vet inte
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards