ponnyelit

Alla inlägg den 25 juli 2011

Av ponnyelit - 25 juli 2011 23:28

Sitter nu hemma hos Emmi och kollar bloggen och fb. Vi har precis äit kantarellmackor och det var mumsigt det!! Nu ska jag gå in på howrse och sedan ska  vi nog göra iording där vi ska sova.
Dem här 2 hästarna kanske ska komma hem till Emmi någon dag. Typ snart!!
Sen har Emmis mamma en häst som heter Herman.
Dom hästarna ska nog komma hem till Emmi nu i veckan tror jag!!   

  Rex Emmis foder häst!! :)
  Joy Emmis häst typ hon ska låna henne i 1 år och Joy är 4 år! :)
  Herman Emmis mammas häst!! :)

Tjing Tjing Bianca   

Av ponnyelit - 25 juli 2011 21:33

okej som vanligt folk skulle jag oxå behöva städa mitt rum, men lat som jag är drar jag på en film och tar fram chips och cola och bara myser (a'

känns lite konstigt för nu när sommarlovet hhar börjat har jag stängt av helt, WEARD!!!

aja sånt är livet, sitter just nu på Toa och skiter i allt!

telefonen ringde för 10 sec sen men palla bry med, toalettstolen är helig.

jag är som jag är och står för det!

bara att lea med, käpte 2 nya klänningar idag, supppersnyyyyygggaa!!! enligt mig själv, ska lägga upp dom på min egen blogg men Picnik skit funkar inte!!

pissar på skiten !!!!

aja fårla se hur det blir med det men ni får nog kolla där om ni är nyfikna :)

www.cassandrahallgren.blogg.se

och sen tjejer, ni får nog lungna er med bloggadet, gör ju typ 1 inlägg i minuten xd

kollar ju flera sider när jag läger på minde än 1 dag :OOO

aja här kommer en bild på mig och så får ni ha det bra så hörs vi ! :D

  bilden tagen idag, aja ni får väl leva med mitt utseende och med mitt inget smink typ (a'

 

Hadet!!!

 

 

/CHM

 

Av ponnyelit - 25 juli 2011 20:41

Nu ska jag upp och städa mitt rum sen ska jag till Emmi och sova där. Och vi ska kela med hennes kattungar som vi döpte när jag var hos henne sist! Dom heter Black Angel, Tiger, Cuti, Bosse och Nisse. Bosse och Nisse vet vi inte vad dom ska heta så dom får heta det så länge. Vi har varit hos mig idag och det var Emmi som filmade mig idag när jag hoppade. 
     

Tjing Tjing Bianca   
 

Av ponnyelit - 25 juli 2011 19:25

Ligger i min säng och kollar på film så klart är det eclipse (twilight).   

   bilden är från thailand 2011 ! 


Tack och Hej Kajsa   

Av ponnyelit - 25 juli 2011 18:37

Idag har jag haft hoppträning för Erika Strömberg. Gick jätte bra tycker jag. Vi tränade lite omhoppning och lite gymnastikhopp! Här kommer några filmer :


 
 
 
 
 
   

Tjing Tjing BIanca      

Av ponnyelit - 25 juli 2011 17:36

här kommer en D-Ponny som mamma ringde på för 10 min sen , blir kanske att åka och prov rida när jag kommer hem från Naw Forest sm .




Typ: D  -  Inriktning: Allround  -  Kön: Valack  -  Födelseår: 2000 
Namn: Narado  

145.5 cm hög.
Narado är en snäll ponny, men kanske inte den optimala första hästen.
Han är tävlad upp till regional LB hoppning och även tävlad lite dressyr.

all utrustning ingår.


   Pris  59 000 kr



     


vad tycker ni ??

skicka gärna nån häst till mig om ni hittar nån bra !


TAck och Hej Kajsa   

Av ponnyelit - 25 juli 2011 14:34

Jah (Kajsa) städar med i dag . mina (tre) rum var inte så bra orning . har inte kommit till min wakinclosit , fast jag vill inte veta hur det ser ut där inne . men det roliga med att städa är att musiken dunkar i hella huset och man hittar massa saker som man inte kommer ihåg att man har . så nu har jag hittat mycket saker som jag kommer änvända !   

Om jag hade haft nån mobil nu så hade jag tagit kort inan och efter men min mobil ligger ju i sjön tappa den när jag var ute på sjön , men jag är inte förvånad ! jag gör alltid såna saker jag är klantig om jag får säga det själv . men nu måste jag städa klart men jag bloggar när jag är klart .

Här kommer en bild på mig om ni inte har sett mig sminkad osv ....


    bilderna är från min systers studen !


Tack och Hej Kajsa   

Av ponnyelit - 25 juli 2011 12:06


 Nu har jag varit och hämtat min häst i gräshagen för att han inte ska bli så fett så nu står han i vinterhagen. Nu ska jag gå upp och städa mitt rum det ser ut som en svinstia!! Sen ska jag ta in min häst och borsta honom inför hoppträningen! Lägger kanske ut någon bild från hoppningen men har ju ingen kaera hemma så får se om det blir några!! Men hoppas det!! NU ska jag städa!!

Jag och min lilla syster Kellie på min skolavslutning!!   


Tjing Tjing BIanca   

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Omröstning

Tycker ni vi ska ha en frågestund snart igen??
 Ja
 Vet inte
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards