ponnyelit

Alla inlägg under juli 2011

Av ponnyelit - 24 juli 2011 14:39

Glöm ej att sätta falggan på halvstång idag!! 

Gör det för Norges skull och alla döda tänk på dom !!
Vi har det så bra här i Sverige men tänk dom i andra länder. Flera tusen blir dödade varge dag men vi här i Sverige har det så bra så v i gör inget !!!
Det är hemskt!! Igentligen ska vi hjälpa till dom andra !!   

Tjing Tjing Bianca 

Av ponnyelit - 24 juli 2011 13:56

Inatt så spelade jag och kajsa in en film när vi pratade och kajsa tycker om sin röst i kameran så det var väl nästan därför vi spelade ion en film! Men den är typ 8 min. Sen är det några filmer på oss när vi hoppar. Och när Kajsa gör sin stora big fail!! Haha !! Sen är det en film när jag hoppar och Kajsa pratar ganska mycket!!hehe! 

   När vi pratar väldigt mörkt!! 


   När jag hoppar och Kajsa pratar väldigt mycket!
     Kajsa när hon gör sin stora big fail!! Hahahahahahahahaha Bra humor vi har! haha  


Tjing Tjing Bianca  

Av ponnyelit - 24 juli 2011 13:37

Nu sitter jag är och myser med lite chips och med lova , en tjej som är tre år gammal och är ur söt . när jag kom hem så stog hon och vänta på mig för hon ville rida på Fury lite , jag måsta bara säga att hon är jätte duktig på att rida för att vara så liyen . så söta ihop sen så fick hästarna lite slicksten i haggen och det tyckte dom om .   

Men nu måste jag göra min iorning , för min kusin fyller sex år i dag . men jag lovar att jag ska göra nåt roligare inlägg när jag kommer hem , jag hinner inte så mycket nu . men kan ju bara säga att Hugo tycker det är bra att Fury är hemma igen , och om jag tror Fury rätt så tror jag att han med tycker det .

 


Tack och Hej Kajsa   

Av ponnyelit - 23 juli 2011 23:45

Nu har jag och Kajsa varit ute och hoppat lite i paddocken. Gick ganska bra för mig (Bianca) . Ferrano är väldigt dålig i sin kropp men han kalarar det mesta men han är lite sämre nu :( Så vi hoppade inte jätte högt men har tävlat honom i 1 m !! 
Det gick ganska bra för Kajsa men senare när det började regna blev Fury väldigt pigg. Men annars gick det bra. Vi har film på det men vi har ej kört in dom i datorn en men hoppas att vi gör det imorgon!!

 Ferrano älsklingen!!   

Tjing Tjing Bianca

Tack och Hej Kajsa 

Av ponnyelit - 23 juli 2011 20:58

nu blir det ut och hoppa . 

blir nog lite oxrar och nån komiation !


 

tack och hej kajsa :) 

Av ponnyelit - 23 juli 2011 14:37

Som ni säkert nyss läste ska vi gå ner och bada nu (a)Hihi xdÄlskar Biancas trädgård föresten xdHADET!/Cassandra

Av ponnyelit - 23 juli 2011 13:47

Igår kväll duschade vi Nisse och han tycker inte om att det var kul :( Men nu ska vi nog gå ner pch bada och sen äta och rida innan jag (cassandra) drar hem (a)Men ni får HADET!!!/CHM

Av ponnyelit - 23 juli 2011 13:39

Snart tror jag att vi ska rida och sen bada eller bada först sen bada!Jag ska rida dressyr och träna på dressyr Pogramen inför nf sm !Kajsa ska också rida men vart vet jag inte! Tjing Tjing Bianca

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Omröstning

Tycker ni vi ska ha en frågestund snart igen??
 Ja
 Vet inte
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards