ponnyelit

Direktlänk till inlägg 24 juli 2011

Ridning!!

Av ponnyelit - 24 juli 2011 20:18

Nu har jag ridit dressyr och mamma har hjälp mig lite gran! Gick väldigt bra idag faktiskt. Som jag sa i ett inlägg igår att det inte gick alls bra men imorgon tar jag nu tag. Och det gjorde jag och det gick bra!! Först tränade jag lite förvändgalopp sen lite sänkelvikning och sen lite ökat trav. Så bra som ökade traven och galoppen var idag har det aldrig varit! Nisse var mycket mjukare idag och hoppas att han är det på New Forest sm. Sen tränade jag dressyr pogramen. L:B1 gick bra enda fram till galoppen då han var lite trött så det gick inte jätte bra men nöjd en då!! Sen har jag anmält mig till L:A4 jätte svår. Men jag kan tävla den om jag vill men annars så behöver jag inte men hoppas att jag gör det!! När jag tränade på det så gick det jätte dåligt allt gick fel men det var väl för han var trött och jag turstig!!Haha! 
Men nu ska vi väl äta lite kvällsmat hoppas jag man vet ju aldrig om man får någon mat i denna familj!! Pappa, Jacob och Kellie har åkt till kusten så nu är det bara jag och mamma hemma!

En bild från NLT!!

Tjing Tjing Bianca !      
  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ponnyelit - 20 november 2011 13:53


här hittar ni mig . lär , kommentera & följ . gjort en ny blogg . som ska bli grym och omtyckt ! jag bloggar 3-5 inlägg varje dag ! gjorde den i dag nu kör vi ...     Kajsa :) ...

Av ponnyelit - 29 oktober 2011 21:04


Tjenare !   Tycker ni att vi sko blogga vidare ?   Ja/Nej        Kajsa & Bianca ! ;)   ...

Av ponnyelit - 27 oktober 2011 15:12


Hej ! jag bloggade inte igår för det första känner jag inte för det och det andra det är typ bara jag som bloggar och det är lite tråkigt efter som jag vill ha en aktiv blogg och denna har jag tillsammans med kajsa och cassandra och då är det väl men...

Av ponnyelit - 26 oktober 2011 16:03


Nu har jag precis kommiy hem från skolan . ska ha en vilar dag i dag , från hästarna asså . är halv sjuk . ialafall i går på träningen så var fury GRYM . hoppa räcke in och oxer ut . Räcker va 95 cm och oxen 105 . inte en väggrna . BÄSTA PONNYN sha...

Av ponnyelit - 25 oktober 2011 21:02


Som kajsa sa har vi funderat på att ta bort bloggen. men vi vet inte !!   okej men nu kommer iallafall lite bilder från ridningen idag med josse. Vi red i paddocken hela tiden och det gick jätte bra tycker jag . vi filmade lite och tog lite kort ...

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Omröstning

Tycker ni vi ska ha en frågestund snart igen??
 Ja
 Vet inte
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards