ponnyelit

Alla inlägg under augusti 2011

Av ponnyelit - 15 augusti 2011 21:56

I morses så vakna jag av att min katt hoppa på min mage , kollade ut genom fönstret och där var det storm . tog på mig kläder och sprang och tog in hästarna , så klart så var Fury överdrivet skakig , men Hugo va en man och nt frös . som sakt importerade hästar är - .


sen gick jag in och åt och kolla på beck , sen ring jag till Bianca & bestämde när/vart vi skulle rida . ridningen gick bra . var en tur till skogen !


Jag var ju och provred den första D-ponnyn i går med . mycket fin , sjukt fint steg i skritt och trav , men sen när det blev galopp så blev det slängigt med bena . hoppa mycket bra . men tyvärr så hade den tixs och slängde med huvet hella tiden . så den blev det inte att komma och kolla på igen men jag har två ponnyer på gång till . ;)


dena ponny är jag mycket inne på .

 

Tack och Hej Kajsa   

Av ponnyelit - 15 augusti 2011 19:02

Nu börjar vi blogga igen . kommer vara lite segt i börja men sen kommer det rina på . säg till era kompisar att vi kär igen !


 

Mvh : ponnyelit   

Av ponnyelit - 5 augusti 2011 11:41

nu tar vi en lite blogg paus ! hinner inte , ska ut på sjön i nåra dagar , Bianca är inte hemma . och så blir det inget bloggande . men säger till på Facebook / BDB när vi börjar igen . ha det bra ! :)


Tack och Hej Kajsa   

Av ponnyelit - 3 augusti 2011 00:43

kajsa har rätt, får se hur mycket bloggade det blir nu, jag har fullt upp med allt, fyller år på lördag så måste fixa en massa skit, så får se hur mycket bloggande det blir från oss.

och vill bara säga ett JÄÄÄÄÄÄÄÄÄTTTTTTTTTTTTTEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSTTT
TTTTTOOOOOOOOOORRRRRRRRRTTTTTTTTTTT

GRAAAAAAAATTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT
TTTTTTTTTISSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!

till bianca och nisse som vann hela skiten !

ha dom äger!!!

har även bränt mig i det varma väderet och har gjort rent våran pool så det blir nog bad med tjejerna på södag!

aja nu intar jag min säng och vi får höras!

 

  bakade en tårta i söndags för då kom familjen hem efter en semester i småland !

imorn kanske jag drar till skövde för en shopping tur!!

jajajajajaj, livet leker!!



Hadet!!


/ CHM

Av ponnyelit - 2 augusti 2011 10:56

Förlåt igen att vi inte har bloggat . var tröt i går så orkade inte , men kommer nog inte bli så mycket bloggande i veckan heller ! ska nog ut på sjön och Bianca är på kusten och Cassandra vet jag inte . men så fort alla är hemmma så bloggar vi som galningara hoppas att ni inte blir besvikna . jag hinner nog blogga och ta lite kort i dag när jag har ridit osv . om ni vill så kan jag ta kort hur mitt stall ser ut ine och ute . fast det ör ju inte hellt klart än så det är inte så mycket att se :P

ska nog ut och sola lite för att jag börjar tappa min färg . så blir det när man går med ridbyxor !


 

Tack och Hej Kajsa   

Av ponnyelit - 1 augusti 2011 09:38

Hemma efter en sjuk roliga dagar i Vetlanda ! Har varit med Bianca och hjälpt till . hon var med i kominationen i LA . det är Dressyr , Utstäldning och Hoppning . och det har varit mycket saker så alla var tröta , nisse var sig inte så lik i slutet men han var så tröt . Men så klart van dom det . Vill bara säga att dom är gryma !
Vinnarer i Champion klass L:A New Forest SM Vetland 2011 .

Bästa new forest ponnyen är hembys nimbus (nisse )


Gp ponny nästa ! check


 

Bloggen kommer bli bätre .



Tack och hej Kajsa   


Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Omröstning

Tycker ni vi ska ha en frågestund snart igen??
 Ja
 Vet inte
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards