ponnyelit

Alla inlägg den 15 augusti 2011

Av ponnyelit - 15 augusti 2011 22:37

idag vaknade jag tidigt p.g.a väderet fick panik och sprang ut och tog in hästarna och sen gick in och åt frukort och dom fick stå inne i några timmar, sen gick jag och tog ut alla utan zaga somm jag tom en ridtur på, hon kändes inte halt längre :D

krångla lite i början sen gick det super, hon fick fria tyglar och jag saknar migg liv fett mycket!

sen har jag ringt runt hela kvällen för att fixa ett PONNY ALLSNENSKT DIV 2 LAG :DDD så imorn har jag lite mer och göra xo

för er som inte visste har jag fyllt år (a)

nu blir det navy CIS :)

                     

förts en bild på min babe!

sen några på mig och en på mig och tingibabe !

sen kattundar som söta som blåblåbär!

sen mina presenter det ända som fattas är en HTC incredible s!

 

Hadet!!

 

/ CHM

Av ponnyelit - 15 augusti 2011 21:56

I morses så vakna jag av att min katt hoppa på min mage , kollade ut genom fönstret och där var det storm . tog på mig kläder och sprang och tog in hästarna , så klart så var Fury överdrivet skakig , men Hugo va en man och nt frös . som sakt importerade hästar är - .


sen gick jag in och åt och kolla på beck , sen ring jag till Bianca & bestämde när/vart vi skulle rida . ridningen gick bra . var en tur till skogen !


Jag var ju och provred den första D-ponnyn i går med . mycket fin , sjukt fint steg i skritt och trav , men sen när det blev galopp så blev det slängigt med bena . hoppa mycket bra . men tyvärr så hade den tixs och slängde med huvet hella tiden . så den blev det inte att komma och kolla på igen men jag har två ponnyer på gång till . ;)


dena ponny är jag mycket inne på .

 

Tack och Hej Kajsa   

Av ponnyelit - 15 augusti 2011 19:02

Nu börjar vi blogga igen . kommer vara lite segt i börja men sen kommer det rina på . säg till era kompisar att vi kär igen !


 

Mvh : ponnyelit   

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Omröstning

Tycker ni vi ska ha en frågestund snart igen??
 Ja
 Vet inte
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards